Budowanie relacji z Klientem

Szkolenie „Budowanie relacji z Klientem”, utrzymane w stylistyce komiksowej. Z uwagi na koncepcję szkolenia, kurs został wyposażony w liczne grafiki i animacje. Ponadto cechuje się dużą interaktywnością: interakcje angażują i motywują do nauki. Każda lekcja kończy się pigułką wiedzy, w celu lepszego przyswojenia informacji, z którymi kursant zapoznał się podczas szkolenia.

 

Czas trwania 2,5 godz.

Budowanie relacji z Klientem

Celem szkolenia jest zapoznanie kursantów z informacjami teoretycznymi na temat budowania i utrzymania relacji z klientem oraz zbudowanie w nich przekonania, że odpowiednie zachowania można wypracować, jeśli ma się właściwy fundament merytoryczny.

Zawartość szkolenia

  1. Rozpoznawanie typów Klientów oraz technik ich obsługi
  2. Komunikacja niewerbalna
  3. Budowanie właściwych relacji z Klientem
  4. Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży
  5. Współpraca z Klientem w trudnej sytuacji
  6. Działania posprzedażowe

 

[iconbox_top icon=”PDF_Documents.png”]

Cennik szkoleń e-learning
Wymagania sprzętowe

[/iconbox_top]