Efektywna komunikacja

Właściwa, obustronna i efektywna komunikacja to klucz do sukcesu. Kurs efektywnej komunikacji poprzez zaprezentowanie metod skutecznej wymiany informacji, usprawnia działania wewnątrz firmy, ułatwia kooperację z partnerami i klientami, a tym samym wpływa na pozytywne relacje między ludźmi. Szkolenie przedstawia najczęściej pojawiające się problemy w porozumiewaniu się pomiędzy pracownikami, jednocześnie wyróżniając możliwości rozwiązywania pojawiających się trudności i problemów.

 

Czas trwania 3,7 godz. (106 ekranów)

Efektywna komunikacja

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z problemami, które stają na drodze efektywnej komunikacji i omówienie technik, ułatwiających porozumiewanie się z innymi, z uwzględnieniem sytuacji konfliktowych. Po zakończeniu szkolenia uczestnik:

  • Pozna techniki i metody efektywnej komunikacji w relacjach zawodowych i osobistych
  • Dowie się jak odczytywać i interpretować komunikaty niewerbalne
  • Zdiagnozuje indywidualny styl komunikowania się
  • Wyeliminuje najczęściej popełniane błędy komunikacyjne
  • Przejdzie trening umiejętności dobrej komunikacji na co dzień i w sytuacji kryzysowej czy konflikcie
  • Zdobędzie umiejętności przekonywania innych

Zawartość szkolenia

  1. Istota i style komunikacji
  2. Bariery komunikacyjne
  3. Język ciała
  4. Mimika i emocje
  5. Skuteczny nadawca i odbiorca
  6. Techniki skutecznej komunikacji
  7. Trudny partner – trudna komunikacja
  8. Komunikacja w konflikcie
  9. Wywieranie wpływu i manipulacja


[iconbox_top icon=”PDF_Documents.png”]

Cennik szkoleń e-learning
Wymagania sprzętowe

[/iconbox_top]