Zarządzanie konfliktem – szkolenie dla managerów

Szkolenie przedstawia najczęstsze zachowania i reakcje w czasie konfliktów oraz metody zarządzania takimi sytuacjami. W ramach nauki uczestnik dowie się jakie są źródła nieporozumień w organizacji i w jaki sposób zapobiega się ich rozwojowi. Kurs „Zarządzanie konfliktem – szkolenie dla managerów” przygotowano z myślą o osobach zarządzających grupami pracowników, które poprzez rozwinięte umiejętności pokierują uczestnikami konfliktu, przyczyniając się do szybkiego zakończenia sytuacji problemowej.

 

Czas trwania 2,5 godz. (75 ekranów)

Zarządzanie konfliktem - szkolenie dla managerów

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestnika z metodami zarządzania grupą w czasie konfliktu. Kurs umożliwia wykształcenie skutecznych sposobów zapobiegania nieporozumieniom wewnątrz organizacji oraz nauczenie asertywnych zachowań w czasie trwania konfliktów.

Zawartość szkolenia

  1. Negatywny i konstruktywny wpływ konfliktu na ludzi i organizację
  2. Przyczyny konfliktów w organizacji
  3. Przebieg i fazy konfliktów w organizacji
  4. Zachowania w sytuacji konfliktowej
  5. Przeciwdziałanie konfliktom w organizacji
  6. Metody rozwiązywania konfliktów i interwencja w konflikcie
  7. Zarządzanie w czy poprzez konflikt?
  8. Umiejętności mediacyjne menagera
  9. Strategie zachowań asertywnych w sytuacjach konfliktowych

 

[iconbox_top icon=”PDF_Documents.png”]

Cennik szkoleń e-learning
Wymagania sprzętowe

[/iconbox_top]