Rozpoczęliśmy realizację projektu ProBioM2, dofinansowanego ze środków unijnych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Poddziałanie 3.3.1 „Promocja gospodarcza Małopolski”. Powiększamy nasz Zespół i poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Specjalista ds. Organizacji Wyjazdów Biznesowych
Miejsce pracy: Kraków
(częściowo praca zdalna)
Jesteśmy Koordynatorem jednego z 15. Krajowych Klastrów Kluczowych. Działamy na rzecz Partnerów Klastra, wśród których znajdują się firmy i instytucje z sektora nauk o życiu (medycyna, diagnostyka, badania nad lekami, digital health, środowisko, rolnictwo, zdrowa żywność) oraz otoczenia biznesu. Koncentrujemy się na rozwoju i promocji BioRegionu Małopolska. Poszukujemy osoby, która chce objąć rolę koordynatora wyjazdów biznesowych zaplanowanych w projekcie ProBioM2.
Prześlij swoje CV, jeśli:
- potrafisz działać wielozadaniowo
- lubisz kontakt z ludźmi, nie stresują Cię rozmowy telefoniczne
- bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim
- umiesz tworzyć teksty i komunikować się mailowo
- dotrzymujesz umówionych terminów i nie wymawiasz się brakiem czasu i nawałem obowiązków
- potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i nie pytasz codziennie „co mam robić?”
- jesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia, z inicjatywą i z chęcią do działania.
Twoje przyszłe obowiązki to:
- wsparcie merytoryczne dla uczestników
- koordynacja procesu kompletowania uczestników wyjazdów
- organizacja i zarządzanie relacjami z uczestnikami wyjazdów
- kontakt z organizatorami imprez międzynarodowych, w tym negocjowanie kosztów uczestnictwa
- organizacja i koordynowanie współpracy z hotelami i liniami lotniczymi
- koordynacja usług zewnętrznych
- monitorowanie wskaźników realizacji projektu
- współpraca z zespołem klastra przy realizacji innych zadań projektowych
Wymagania wobec Ciebie:
- znajomość sektora life science
- wykształcenie wyższe, najlepiej z dziedziny nauk o życiu
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność planowania, koordynowania i kontrolowania zadań
- bardzo dobra organizacja pracy
- zdolności interpersonalne, komunikatywność, asertywność
- szczegółowość i dokładność
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość zagadnień pomocy de minimis będzie dodatkowym plusem
Oferujemy:

Rekrutacja została zakończona.
Dziękujemy za przesłane zgłoszenia.