Jak skutecznie docierać do pacjentów? Letnie warsztaty online dla organizacji pacjenckich.

918

Edukacja, akcje profilaktyczne, wsparcie psychiczne i prawne – to tylko część z działań, które realizują organizacje i stowarzyszenia reprezentujące pacjentów. Już w lipcu i sierpniu mogą one wziąć udział w bezpłatnych warsztatach online z zakresu nowoczesnej komunikacji.

Wyzwania z dotarciem do pacjentów w online – jak to skutecznie zrobić?

Przed tym wyzwaniem stoi wiele organizacji pacjenckich. Niestety nie jest to łatwe zadanie. Dziś prawie każdy ma profil w mediach społecznościowych, jednak tylko garstka wie, w jaki sposób wykorzystać ich potencjał. Brak kompetencji z zakresu nowego marketingu sprawia, że pacjenci nie wiedzą o wielu ważnych dla nich inicjatywach. Zgodnie z wynikami raportu firmy Hootsuite dziś
z Internetu w Polsce korzysta  31,97 miliona osób, a więc 84,5% całkowitej populacji. Z kolei z  mediów społecznościowych używa 25,9 mln osób, a to zdecydowanie więcej niż połowa (68.5%) populacji naszego kraju (37,82 miliona osób). Porównując te dane z wynikami ubiegłorocznymi, wzrost wynosi aż 2,5 miliona (11%) w stosunku do roku poprzedniego. Oznacza to, że dziś standardem komunikacji z pacjentem powinny być działania digitalowe. Do poznania ich tajników rozwiązaniem będą letnie warsztaty, na które w okresie wakacyjnym Gedeon Richter Polska oraz PML zapraszają.

Nowe kompetencje cyfrowe? Czemu nie!

Gedeon Richter Polska wraz z Innowacyjnym Szpitalem zapraszają na cykl dwóch warsztatów online organizowanych w ramach programu „Grant na Zdrowie”. Celem spotkań jest poszerzenie kompetencji cyfrowych stowarzyszeń i organizacji reprezentujących pacjentów. Warsztaty mają bardzo praktyczny charakter i podzielone zostały na dwie części: dotyczącą marketingu oraz prawnych aspektów obecności w Internecie. Szkoleniowcy pokażą gotowe rozwiązania i omówią ciekawe przykłady z rynku. Jak mówi Weronika Kot, specjalista ds. PR, Gedeon Richter Polska: Wspólnie z naszym partnerem chcemy wspierać organizacje pacjenckie w skutecznym prowadzeniu swoich działań, szczególnie w zakresie nowoczesnej komunikacji z pacjentami opierającej się na wykorzystywaniu narzędzi digital.

Media społecznościowe a prawo

Wiele emocji budzą aspekty prawne prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych. RODO, wizerunek, prawa autorskie. Elementem każdego warsztatu będzie segment prawny, w czasie którego prawnik, Monika Bartwicka, odpowie na najczęściej pojawiające się problemy i wątpliwości. Uczestników warsztatów zapraszamy do przesyłania swoich pytań i konkretnych sytuacji, by móc je omówić w czasie spotkania.

Wędka, a nie ryba – czyli bez marketingu ani rusz!

Organizatorzy wychodzą z założenia: daj wędkę a nie rybę. W części marketingowej, kolejny ekspert warsztatów – Justyna Uman-Ntuk, opowie się m. in.: jak osiągać duże zasięgi bez budżetów marketingowych oraz jak skonfigurować skuteczne kampanie reklamowe. Po każdym spotkaniu zapisani uczestnicy dostaną materiały, dzięki którym samodzielnie wdrożą w życie pokazane strategie i metody.

Jak się zatem zarejestrować?

W ramach programu zostaną zrealizowane dwa warsztaty online:

  • I warsztat, pt.: Jak zdobyć zasięgi na Facebooku bez budżetu? Data: 28 lipca 2021, godz.: 11:00
  • II warsztat, pt.: Do ilu pacjentów można dotrzeć z 400 zł na Facebooku? Data: 18 sierpnia 2021, godz.: 11:00

Więcej informacji oraz rejestracja dostępna na: https://innowacyjnyszpital.pl/webinar/


Gedeon Richter Plc., z siedzibą w Budapeszcie, jest jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, coraz prężniej rozwijającą swoją działalność na rynkach Europy Zachodniej, w Chinach i Ameryce Łacińskiej. W 2019 roku firma Richter osiągnęła skonsolidowaną sprzedaż na poziomie 1,6 mld euro (1,7 mld dol.), a jej wartość giełdowa wyceniana była na 3,6 mld euro (4,1 mld dol.). Wachlarz produktów firmy Richter obejmuje wiele ważnych obszarów terapeutycznych, m.in. ginekologię, ośrodkowy układ nerwowy oraz układ sercowo-naczyniowy. Posiadając największe centrum badawczo-rozwojowe w Europie Środkowo-Wschodniej, spółka Richter koncentruje swoje badania nad lekami oryginalnymi w dziedzinie chorób ośrodkowego układu nerwowego. Za sprawą swojego powszechnie uznanego doświadczenia w dziedzinie chemii steroidów firma Richter odgrywa na świecie znaczącą rolę w zakresie zdrowia kobiet. Aktywnie angażuje się również w rozwój produktów biopodobnych. Więcej informacji: www.gedeonrichter.pl

Poprzedni artykułSpotkaj firmy z Węgier podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu!
Następny artykułBadania powierzchni materiałów – poznaj możliwości współpracy z Wydziałem Chemii UJ