Higiena w modzie? Czyli jak sprzedawać produkty higieniczne klientom z sektora fashion

4343

Serdecznie zapraszamy na najbliższe Śniadanie, na którym gościć będziemy naszego Partnera, dobrze już znaną niektórym firmę Maskup, producenta produktów higienicznych kierowanych do branży modowej oraz kosmetycznej.  

Naszym i Państwa gościem będzie Maria Pawińska – CEO & Co-Founder, prawnik i przedsiębiorca.

Produkty Maskup to innowacja na rynku Europy kontynentalnej. Spółka 2 lata temu wprowadziła na rynek zupełnie nowy produkt higieniczny – osłony na twarz chroniące ubrania przed plamami z makijażu w trakcie przymierzania ubrań. Przez ten czas przetestowała różne metody docierania do klienta. Podczas prezentacji porozmawiamy o metodach dotarcia do klienta, ich modyfikacji względem indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań oraz o rezultatach działań.  Dowiemy się jak firma radzi sobie obecnie i jakimi doświadczeniami może podzielić się z tymi, którzy zaczynają swoją przygodę w biznesie.

Jak wiemy, najlepiej uczyć się na błędach innych niż popełniać własne 😉 Skorzystajmy z wypróbowanych praktyk i wykorzystajmy we własnych działaniach. Zachęcamy do udziału i zadawania pytań!

Zapraszamy z kawą i rogalikiem 😊

Nadchodzące spotkanie odbędzie się online: na nowej Platformie Współpracy Partnerów Klastra oraz jak dotychczas, za pośrednictwem Zoom’a. Osoby, które już posiadają konto na Platformie Współpracy będą mogły dołączyć bezpośrednio do spotkania bez uprzedniej rejestracji. Wszystkich, którzy jeszcze konta nie założyli – serdecznie do tego zachęcamy!


Temat: Higiena w modzie? Czyli jak sprzedawać produkty higieniczne klientom z sektora fashion
Data: Czwartek, 20 kwietnia 2023, godz. 9:00 – 10:00
Miejsce: Online

Poprzedni artykułDziałaj jako ekspert EIT Health InnoStars!
Następny artykułNowy Indeks InnoStars – co decyduje o sukcesie ekosystemu innowacji?