
Tegoroczne Międzynarodowe Targi PLMA „World of Private Label” organizowaneprzez Private Label Manufacturers Association dobiegły końca. Od ponad trzydziestu pięciu lat wydarzenie łączy sprzedawców detalicznych z producentami ze wszystkich krajów i pomaga im znaleźć nowe produkty, nawiązać kontakty i odkryć pomysły na rozwój własnych marek. Gościem wydarzenia w ramach projektu ProBio 2.0 była firma Lara Sp. z o.o. – zapraszamy do krótkiej relacji z wyjazdu!
Targi PLMA 2022, dotyczące tzw. marki własnej (ENG: private label) w obszarze food i non-food, to zbiór podsumowań dotyczący obecnych trendów głównie na rynku europejskim ale nie tylko. Szczególnie cenna była część dotycząca tzw. „non-food”, gdzie Wystawcy nastawieni byli na poszukiwanie rozwiązań biznesowych z obszaru m.in. szeroko rozumianej branży kosmetycznej: sprzedaż, opakowania, nowe kategorie produktów, badanie i rozwój rynku. Idea targów polegała na zaprezentowaniu możliwości rozpoczęcia produkcji kontraktowej (rynek B2B). Targi dały możliwość wskazania aktualnych trendów, zarówno w typach produktów, jak i rodzajach opakowań.





Jeśli reprezentujesz MŚP z Małopolski i chcesz wziąć udział w targach i misjach międzynarodowych – zgłoś się do nas i dowiedz się jak możemy sfinansować Twój wyjazd.

W ramach projektu ProBio Małopolska 2.0. wspieramy firmy sektora MŚP, mające swoją siedzibę w Małopolsce oraz prowadzące działalność innowacyjną.
Osoba kontaktowa: Beata Osolińska
Mail: bosolinska@lifescience.pl
Tel. 512 073 207