Webinar: Koronawirus a biznes

576

W związku z trudnościami związanymi z prowadzeniem biznesu w warunkach zagrożenia epidemią wirusa COVID-19, nasz Partner, firma Crido chciałaby przedstawić Państwu prawne i podatkowe sposoby zarządzenia głównymi ryzykami.

17 marca 2020, godz. 16.00

W trakcie naszego webinarium zostaną poruszone m.in. kwestie:

  1. Problemów z płynnością finansową, w tym:
  • możliwość wyjścia z kontraktu lub odroczenia płatności
  • możliwość zawieszenia umowy kredytu, leasingu
  • możliwości wszczęcia postępowań restrukturyzacyjnych
  • odpowiedzialność członka zarządu w sytuacji problemów finansowych spółki
  1. Spraw pracowniczych, w tym:
  • praca zdalna dla pracowników
  • świadczenia ZUS dla rodziców
  • świadczenia w przypadku kwarantanny
  • możliwość zamknięcia zakładu pracy
  1. Kwestie zawartych kontraktów, w tym umów najmu, tj.:
  • możliwości rozwiązania lub zawieszenia kontraktu
  • możliwości modyfikacji umowy
  • wystąpienia o obniżenie czynszu
  1. Propozycje rządowe dotyczące ograniczenia skutków kryzysu epidemiologicznego
  2. Ulgi w spłacie obowiązkowych zobowiązań podatkowych / ZUS na gruncie aktualnie obowiązujących przepisów, w tym:
  • możliwość odroczenia terminów płatności zobowiązań podatkowych lub rozłożenia zaległości na raty
  • możliwość odroczenia terminu złożenia deklaracji i innych informacji wymaganych przez przepisy podatkowe
  • możliwość odroczenia terminów płatności składek do ZUS lub rozłożenia zaległości na raty

oraz inne kwestie związane z COVID-19 istotne dla prowadzonego biznesu.

Liczba miejsc ograniczona. Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo linki konieczne do dołączenia do wydarzenia.


Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek;
  5. Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące kwestii prawnych związanych z prowadzeniem Państwa biznesu w tych wyjątkowych okolicznościach gospodarczych, Crido zaprasza do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.

Osoba kontaktowa: Monika Wachnik

Mail:monika.wachnik@crido.pl

Tel:+48 602 379 388

Zapisz się

Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.