Wspólnie promujmy polskie produkty, usługi i technologie na rynkach zagranicznych!

320

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości opracowała koncepcje Sektorowych Programów Promocji na lata 2023-2028. Celem realizacji programów jest promocja polskiej oferty w tym technologii, usług, innowacyjnych rozwiązań mających potencjał do rozwoju na rynkach zagranicznych. Realizacja zadania odbędzie się m.in poprzez udział w międzynarodowych branżowych wydarzeniach targowych i konferencyjnych.

Programy realizowane będą w następujących obszarach:

Ze względu na wysokość przewidzianej przez MRiT alokacji na poszczególne programy, a także zamiar koncentracji działań na kluczowych imprezach branżowych, koncepcje zakładają organizację nie więcej niż dwóch stoisk rocznie.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości informuje o możliwości zgłaszania uwag do koncepcji (w zakresie listy targów oraz kodów PKD firm reprezentujących daną branżę) w terminie do 1 marca 2023 r. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.parp.gov.pl

Projekt zostanie wdrożony w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki.

Zdjęcie: depositephotos.com

Poprzedni artykułJak sztuczna inteligencja wpływa na jakość opieki zdrowotnej?
Następny artykułOprogramowanie wspierające medycynę opartą na faktach – spotkanie na żywo z Evidence Prime