3 proste kroki do stworzenia innowacji produktowej na międzynarodową skalę

7966

Serdecznie zapraszamy na Śniadanie, podczas którego poznamy nowego Partnera Klastra – spółkę Bardomed, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji sprzętu rehabilitacyjnego oraz medycznego.

W 2019 roku firma podjęła kroki w kierunku rozwoju produktów innowacyjnych, prezentując markę CarePump – nowatorską linię urządzeń do presoterapii opracowanych we współpracy z wiodącymi ekspertami w dziedzinie limfologii. Urządzenia te nie tylko podnoszą komfort pracy profesjonalistów stosujących zabiegi presoterapii w swoich gabinetach, lecz również poprawiają jakość życia osób zmagających się na co dzień z różnego rodzaju obrzękami.

Już w najbliższy czwartek naszymi gośćmi będą Bartosz Frydrych – CEO, Dominika Czyrnek – Marketing Manager oraz Agnieszka Ślęzak – Export Manager.

Podczas spotkania omówimy nie tylko koncepcję tworzenia marki oraz wyzwania związane z produkcją, lecz również sposób, w jaki Bardomed kształtuje wizerunek marki w branży medycznej, oraz zgłębimy tematykę sprzedaży zagranicznej. Nie zabraknie również dyskusji na temat trudności, możliwości oraz dobrych praktyk związanych z eksportem międzynarodowym.

Ponadto, dowiemy się, dlaczego Bardomed zdecydował się na wstąpienie w nasze szeregi.

Zapraszamy przed ekrany z kawą i rogalikiem 😊


Temat: 3 proste kroki do stworzenia innowacji produktowej na międzynarodową skalę
Data: Czwartek, 14 marca 2024, godz. 9:00 – 10:00
Miejsce: Online

Poprzedni artykułSpotkaj swojego pracodawcę – Jak znaleźć pracę w branży Life Science?
Następny artykułDoświadczenia startupu impaktowego z obszaru digital health – Podsumowanie Śniadania z Klastrem