Rynkowy launch – czyli jak wprowadzić na rynek innowacyjny produkt?

1577

Masz pomysł na biznes ale nie wiesz jak go zrealizować? Marzy Ci się otworzenie swojej firmy ale nie wiesz jak ją sformułować? Sprawdź nasz nowy projekt Akademia LifeScience Startup i zyskaj wiedzę i doświadczenie, które pomogą Ci uruchomić Twój pierwszy biznes.

Najbliższe warsztaty: Rynkowy launch – czyli jak wprowadzić na rynek innowacyjny produkt?

Środa, 18 listopada 2020, online, od 18:30 do 20:30. Wydarzenie bezpłatne. Obowiązuje rejestracja. Zarejestruj się

W trakcie warsztatu dowiesz się m.in:

  • Jakie są największe wyzwania w komunikacji nowych technologii?
  • Od czego zależy szybkość przyjęcia Innowacji?
  • Jak inni wprowadzili na rynek swoje produkty? (3 case study)
  • Jakie są etapy planowania wprowadzenia nowego produktu?

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Masz pomysł na biznes ale nie wiesz co z nim zrobić
  • Chcesz przekonać do siebie inwestorów i partnerów
  • Chcesz nauczyc się prawidłowego podejścia do zagadnienia
  • Chcesz przedstawić logiczny i zrozumiały plan
  • Chcesz mieć świadomosć najcześciej popełnianych błędów i wiedzę jak ich unikać

Zobacz filmik promujący warsztaty.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!

Danuta Rolinger-Bednarska – psycholog, PR-owiec, strateg komunikacji. Autorka kursu online „Podbij media w 30 dni! Ty i Twoja marka w mediach”. Właściciela butikowej agencji Rolinger PR. Od 8 lat pomaga firmom, startupom i ekspertom w budowaniu znanej i cenionej marki. Nagłaśnia wyjątkowe projekty, o których powinien usłyszeć świat. Uczy, jak budować dobre relacje z mediami i realizować swoje cele komunikacyjne. Opracowuje strategie komunikacji, które realizują cele biznesowe klientów. Drogę zawodową w branży PR rozpoczęła od kampanii Ministerstwa Zdrowia „Bądź mężczyzną. Chroń zdrowie!”. Potem realizowała szerokie kampanie PR dla takich firm jak MEDI-system, Valeant, Polfarmex, Sarantis, Henkel, Pierre Fabre czy Liberty Direct. Od 5 lat prowadzi butikową agencją Rolinger PR, w której nagłaśnia wyjątkowe projekty, m.in. kampanię edukacyjną „Co trzecia” czy kongres organizowany przez Fundację Polska Innowacyjna innoSHARE’18, a także wspiera liderów, startupy i firmy, o których powinien usłyszeć świat, m.in. KF Niccolum, Nuev, PelviFly, Sanmedica, FootMedica, ProPedis, Salents, VOX-Ana. O jej klientach piszą najbardziej prestiżowe media w Polsce, są zapraszani do programów telewizyjnych czy do opiniotwórczych audycji radiowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się w mediach branżowych i biznesowych, np. Marketingu w praktyce, a także MamStartup.pl, Biotechnologia.pl czy LifeScience.pl, oraz na swoim blogu i w mediach społecznościowych (@rolingerpr). Swoje prelekcje wygłaszała na scenach konferencji Life Science Open Space czy MEDmeetsTECH.

Warsztaty „Rynkowy launch – czyli jak wprowadzić na rynek innowacyjny produkt?odbędą się 18 listopada w godzinach od 18:30 do 20:30. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, Akademia LifeScience StartUp prowadzona jest w całości w wersji online, za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Zapraszamy do rejestracji.

Na wszystkie wydarzenia dostępny jest ten sam formularz rejestracyjny. wystarczy zarejestrować się raz. Zainteresowani uczestnicy otrzymają certyfikaty będące potwierdzeniem nabytej wiedzy.

Wszystkie wydarzenia znajdziecie na stronie głównej www.lifescience.pl

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny.

Zapisz się

Akademia LifeScience StartUp organizowana jest przy finansowym wsparciu Województwa Małopolskiego.

Poprzedni artykułADCITMER, an optimized antibody-drug conjugate to solve Merkel Cell carcinoma unmet medical need
Następny artykułMarketing i sprzedaż, czyli jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody?