Dlaczego warto korzystać z ProBio Małopolska? – nasi uczestnicy na targach FIME

890

Od ponad 30 lat targi FIME to wydarzenie orgaizowane w Miami Beach, gromadzące tysiące producentów, dostawców urządzeń i sprzętu medycznego, dystrybutorów i innych pracowników służby zdrowia ze Stanów Zjednoczonych, Ameryki Środkowej, Południowej i Karaibów.

W tym roku udział wydarzeniu wzięli przedsiębiorcy z Małopolski, którzy skorzystali z potencjału projektu ProBio Małopolska. Zapraszamy do krótkiej relacji przygotowanej przez firmę Medical Simulation Technologies, Partnera Klastra LifeScience Kraków.

Na FIME pojechaliśmy po raz pierwszy dzięki możliwości otrzymanej od Klastra Life Science Kraków w ramach projektu PROBIO.Pomijając walory turystyczne Miami Beach targi były dla nas kolejną ciekawą lekcją jak budować relacje z potencjalnymi klientami, formułować ofertę pod potrzeby dystrybutora, jak również tworzyć wartość marki w oczach zagranicznych kontrahentów.

FIME to impreza będąca oknem dla krajów Ameryki Południowej na USA. Zdobyte kontakty z krajów grupy LATAM będą dla MST cenne w perspektywie kilku miesięcy, ze względu na orientację naszej spółki na tworzenie kanałów sprzedażowych w tamtym regionie.

Współpraca KLSK z PARP dała również możliwość ekspozycji naszego produktu na polskim stoisku podczas targów, a także mieliśmy możliwość korzystania z dostępnej przestrzeni na potrzeby organizowanych przez nas spotkań. Udział w targach oceniamy bardzo pozytywnie i mamy nadzieję, że to nie ostatnia wspólna wyprawa z Klastrem!


Jeśli reprezentujesz MŚP z Małopolski i chcesz wziąć udział w targach i misjach międzynarodowych – zgłoś się do nas i dowiedz się jak możemy sfinansować Twój wyjazd.

ProBio Małopolska

W ramach projektu ProBio Małopolska 2.0. wspieramy firmy sektora MŚP, mające swoją siedzibę w Małopolsce oraz prowadzące działalność innowacyjną.

Osoba kontaktowa: Beata Osolińska
Mail: bosolinska@lifescience.pl
Tel. 512 073 207 

Dołącz do projektu! Skontaktuj się, omówimy szczegóły!

Poprzedni artykułWebwriting – jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować
Następny artykułLifeScience Business Academy