Jak zadbać o wizerunek w sieci? – wyrusz z nami na podbój mediów społecznościowych!

751

Nowy, 2022 rok, już za kilkanaście dni zapuka do naszych drzwi. Wraz z nim nowe cele, nowe aktywności, nowe projekty… 

Jednym z wyzwań, które stawiamy sobie i do którego chcemy zaprosić Was, Partnerów Klastra, jest budowanie profesjonalnego wizerunku biznesowego w sieci. Swojego i tym samym Firmy, którą tworzycie. Bo warto dbać o wizerunek. 

Ludzie dbają o swój wizerunek. Firmy także to robią. 

Świadome budowanie swojego wizerunku w Social Mediach poprzez aktywność i zaangażowanie jest najlepszą wizytówką Firmy. Pojawia się wówczas synergia, która może przenosić góry!  

W ramach Klastra tworzymy razem społeczność i właśnie tę naszą społeczność wykorzystamy do spotęgowania efektu synergii. Działając razem stworzymy siłę “socjalmedialną” i moc merytoryczną, która da nam wymierne efekty. Wszystkim razem i każdemu z osobna. Dlatego,

uruchamiamy projekt #RzecznictwoPracowników,

który pozwoli nam razem osiągnąć oczekiwane rezultaty. Ruszamy na podbój mediów społecznościowych. Zaczynamy od LinkedIn – platformy dla profesjonalistów.  

Grzegorz Turniak

Mamy świadomość, że będzie to długa i trudna podróż. Jesteśmy jednak zdeterminowani, żeby ją zacząć. Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Nasz będzie miał miejsce we wtorek, 18 stycznia. Zaczniemy od inspirującego wprowadzenia, które zrobią dla nas najlepsi na rynku przewodnicy: Grzegorz Turniak i Piotr Kolmas z Grupa Yak 

Wiemy dokąd chcemy dotrzeć. Wiemy dlaczego i po co. Grzegorz i Piotr powiedzą nam YAK to zrobić:  

  • jak przygotować się do działania na Linkedin, 
  • jakie nawyki potrzebujemy wypracować i 
  • na czym się koncentrować, żeby osiągnąć sukces. 

Spotkamy się online. Forma ma mniejsze znaczenie. Ważne, żebyśmy byli wszyscy gotowi do drogi, spragnieni wrażeń i ciekawi metod. 

Warto! Pokażmy, że Partnerzy Klastra to interesujący ludzie. Pokażmy ludzkie oblicze naszych Firm bo każdą, nawet największa markę, tworzą LUDZIE. 

CO:  #RzecznictwoPracowników – dlaczego warto budować wizerunek w mediach społecznościowych 

KIEDY:  18 stycznia 2022, od 9:00 – 11:00 

GDZIE:  online  

KOSZT:  gratis – spotkanie TYLKO dla członków Klastra LifeScience Kraków  

Poprzedni artykuł9 sposobów, aby być bardziej widocznym w środowisku life science – rusza nowa edycja Miesiąca Partnera Klastra!
Następny artykułNagroda „Amicus Hominum” dla Pracownika Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa UR