Oferta to nie wszystko – jak tworzymy wartość dla Partnerów?

13661

Zapraszamy na Śniadanie Klastra, gdzie tym razem gospodarzem będziemy my sami!

Listopadowe śniadanie poświęcimy tematowi oferty Klastra LifeScience Kraków – jak rozumiemy korzyści Partnerów i jak definiujemy i realizujemy usługi? Oczekiwania i możliwości nie zawsze idą w parze.

Partnerzy klastra oczekują m.in. wsparcia w budowie trwałych sieci kontaktów, realizacji wspólnych projektów komercyjnych, dostępu do informacji branżowych i trendów oraz personalizowanych usług zgodnych z ich potrzebami. To musi być wplecione w strategię działania klastra. Ale czy jest, i czy ta strategia jest realizowana?

Strategia jest fundamentem skutecznego działania klastra. Powinna jasno definiować wizję, misję, cele strategiczne oraz ścieżkę ich realizacji. Bez precyzyjnej strategii istnieje ryzyko braku koordynacji działań i niespójności celów. Strategia powinna uwzględniać specyfikę dominujących uczestników klastra, np. małych i średnich przedsiębiorstw, i skupiać się na konkretnych krokach podnoszących konkurencyjność oraz na zarządzaniu strategicznym.

Na spotkaniu powiemy, jak My widzimy tę kwestię i przedyskutujemy temat praktycznych wartości bycia Partnerem. Temat ważny zarówno dla aktualnych jak i potencjalnych Partnerów. 

Spotkanie poprowadzi Dyrektor Zarządzający Klastra LifeScience Kraków – Kazimierz Murzyn.


Temat: Oferta to nie wszystko – jak tworzymy wartość dla Partnerów?
Data: Czwartek, 6 listopada, godz. 9:00 – 10:00
Miejsce: Online
Dodaj do swojego kalendarza: Google Calendar | Outlook Calendar | Office 365 Calendar

Poprzedni artykułMetoda identyfikacji niskocząsteczkowych związków chemicznych blokujących wiązanie białka PCNA z DNA
Następny artykułNowi Partnerzy Klastra 🤝 Nowe możliwości współpracy