Jak finansować i wdrażać teleopiekę w samorządach?

458

Zapraszamy do udziału w cyklu webinarów w ramach programu Smart City, mających na celu promocję efektywnej teleopieki nad seniorami oraz osobami samotnymi pozostającymi w domach.

Szkolenia dedykowane są przede wszystkim dla przedstawicieli administracji publicznej, samorządowców, organizacji pozarządowych oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za realizowanie projektów związanych ze zdrowiem oraz polityką senioralną.

Jak zaznaczają organizatorzy, pandemia wirusa Covid-19 jest źródłem wielu nowych wyzwań w szczególności związanych z opieką zdrowotną, które to w dużym stopniu zmieniły naszą rzeczywistość. Jednym z tych wyzwań jest pomoc osobom starszym i samotnym, które z konieczności ochrony zdrowia pozostają wyłączeni z aktywności społecznej.

Dzięki wykorzystaniu dostępnych rozwiązań technologicznych możliwe jest zapewnienie im wsparcia za pomocą teleopieki, zwłaszcza w okresie groźnych dla zdrowia i życia sytuacji. Jest to możliwe dzięki opaskom telemedycznym zwanym także opaskom SOS, które pozwalają na całodobowe połączenie z centrum medycznym oraz monitorują stan zdrowia pacjenta, sygnalizując zagrożenia ratownikom lub bliskim osobom.

Webinary poświęcone wdrażaniu rozwiązań teleopieki w samorządach odbędą się w dniach: 18 .08.20, 25.08.20 oraz 03.09.20.
Oprócz elementarnej wiedzy na temat wdrożeń, organizatorzy podzielą się także informacjami na temat finansowania i korzyści z realizacji takich programów.

Szczegółowy program spotkań online oraz rejestracja na wydarzenia dostępny pod adresem: sidly-web.eu/teleopiekawsamorzadach

Zapraszamy do udziału!

Poprzedni artykułTargi B2B (Back to Business) – targi wracają do gry!
Następny artykułDodatkowe środki na działania w ramach Małopolskiej Tarczy Antykryzysowej