
W związku z trudnościami związanymi z prowadzeniem biznesu w warunkach zagrożenia epidemią wirusa COVID-19, nasz Partner, firma Crido chciałaby przedstawić Państwu prawne i podatkowe sposoby zarządzenia głównymi ryzykami.
17 marca 2020, godz. 16.00
W trakcie naszego webinarium zostaną poruszone m.in. kwestie:
- Problemów z płynnością finansową, w tym:
- możliwość wyjścia z kontraktu lub odroczenia płatności
- możliwość zawieszenia umowy kredytu, leasingu
- możliwości wszczęcia postępowań restrukturyzacyjnych
- odpowiedzialność członka zarządu w sytuacji problemów finansowych spółki
- Spraw pracowniczych, w tym:
- praca zdalna dla pracowników
- świadczenia ZUS dla rodziców
- świadczenia w przypadku kwarantanny
- możliwość zamknięcia zakładu pracy
- Kwestie zawartych kontraktów, w tym umów najmu, tj.:
- możliwości rozwiązania lub zawieszenia kontraktu
- możliwości modyfikacji umowy
- wystąpienia o obniżenie czynszu
- Propozycje rządowe dotyczące ograniczenia skutków kryzysu epidemiologicznego
- Ulgi w spłacie obowiązkowych zobowiązań podatkowych / ZUS na gruncie aktualnie obowiązujących przepisów, w tym:
- możliwość odroczenia terminów płatności zobowiązań podatkowych lub rozłożenia zaległości na raty
- możliwość odroczenia terminu złożenia deklaracji i innych informacji wymaganych przez przepisy podatkowe
- możliwość odroczenia terminów płatności składek do ZUS lub rozłożenia zaległości na raty
oraz inne kwestie związane z COVID-19 istotne dla prowadzonego biznesu.
Liczba miejsc ograniczona. Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo linki konieczne do dołączenia do wydarzenia.
Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:
- Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
- Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
- Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
- Posiadanie głośnika lub słuchawek;
- Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.
Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące kwestii prawnych związanych z prowadzeniem Państwa biznesu w tych wyjątkowych okolicznościach gospodarczych, Crido zaprasza do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.
Osoba kontaktowa: Monika Wachnik
Tel:+48 602 379 388
Wydarzenie skierowane jest do osób decyzyjnych w firmach. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń przed ich potwierdzeniem, celem zapewnienia audytorium zgodnego z celem i tematyką wydarzenia.