Visual Identity – czyli dlaczego spójny przekaz marketingowy jest ważny

596

Na początek kolejnego cyklu LifeScience Business Academy, przygotowaliśmy temat dotyczący Visual Identity, czyli dlaczego spójność w  przekazie marketingowym jest tak ważna?

Spójność przekazu marketingowego to sztuka trudna, dlatego już od samego początku  warto zainwestować w porządną strategię. Kluczową rolę odgrywa zbadanie grupy docelowej oraz jej potrzeb. Ważny jest również jasny przekaz ukazujący cel komunikacji, misję firmy, czy marki. Trzeba ten przekaz, tę misję, ten cel określić, odpowiednio nazwać i co najważniejsze według niego działać.  

Warsztaty z Visual Identity już 29 września o godzinie 10:00.
Bezpłatnie & Online. Zarejestruj swój udział!

Nadchodzące szkolenie pokaże jak ważne są aspekty świadomościowe i brandingowe związane prowadzeniem biznesu i działań marketingowych, oraz jak świadomość marki wpływa na biznes i sprzedaż. Opowiemy też czym jest marka, biznes i strategia.

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • nauczą się jak budować spójny przekaz marketingowy krok po kroku;
  • poznają techniki tworzenia strategii marki i procesu brandingowego;
  • poznają narzędzia pozwalające na utrzymanie spójności brandowej;
  • dowiedzą się jak przekuć branding w sprzedaż;
  • poznają proste narzędzia internetowe do tworzenia grafik i elementów wizualnych.

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli: 

  • Chcesz poznać najpopularniejsze social media 2022 roku
  • Chcesz nauczyć się jak przygotować strategię w social mediach – w tym odpowiednio wybierać grupę odbiorców oraz kanałów komunikacji
  • Chcesz nauczyć się jak prowadzić komunikację w mediach społecznościowych – jak organizować działania oraz tworzyć kampanie.

Szkolenie poprowadzi:

Anna Ledwoń – Co-founder & Creative, Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!

  • CO:  Visual Identity – czyli dlaczego spójny przekaz marketingowy jest ważny (1/5)
  • KIEDY:  29 września 2022, 10:00 – 14:00 
  • GDZIE:  online  
  • KOSZT:  bezpłatnie  

Zapisy już otwarte – weź udział w pełnym cyklu. Ilość miejsc ograniczona!
29.09 – 03.11.2022, Online, Bezpłatnie

LifeScience Business Academy prowadzona jest w całości online. Zachęcamy do udziału we wszystkich wydarzeniach, które składają się na spójny program szkoleniowy. Na wszystkie warsztaty dostępny jest ten sam formularz rejestracyjny. Wystarczy zarejestrować się raz. Wydarzenie jest bezpłatne.

Zadanie publiczne pn. Cykl warsztatów „LifeScience Business Academy”, finansowane ze środków Województwa Małopolskiego pochodzących z obszaru „Działalność wspomagająca rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości” p.n. „Małopolska – tu technologia staje się biznesem”.

Poprzedni artykułPoznaj PathoPlatform – innowacyjną przeglądarkę slajdów histopatologicznych
Następny artykułŚniadanie z przedsiębiorcą” – spotkanie w ramach projektu „Inkubator Innowacyjności 4.0