Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?

2637

W odpowiedzi na Wasze duże zainteresowanie kontynuujemy cykl szkoleń w ramach LifeScience Business Academy, organizowanych we współpracy z Google Firmy Jutra. Kolejne ze spotkań już 7 czerwca!

W trakcie ostatniego spotkania omówione zostały sposoby związane z pozyskiwaniem klientów zagranicznych oraz narzędzia do analizy potencjalnych rynków docelowych. W nadchodzącym szkoleniu rozszerzamy ten wątek o kolejne sposoby pozyskiwania klientów za pośrednictwem internetu.

Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;
  • co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas działań;
  • co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą;
  • jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę;
  • jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać.

Najbliższe ze spotkań już 7 czerwca o godzinie 10:00.
Szkolenie jest bezpłatne. Zarejestruj swój udział!

Czy to szkolenie jest dla mnie?

Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców, jak również wszystkich zainteresowanych efektywnym rozwojem działalności gospodarczej.

Biorąc udział w spotkaniu dowiesz się m.in. jak rozwinąć swoją firmę z wykorzystaniem nowych technologii oraz internetu. Zaprezentujemy na przykładach narzędzia i praktyki, dzięki którym zwiększysz szanse na znalezienie twojej oferty przez potencjalnych klientów.


W trakcie spotkania skoncentrujemy się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają poznać potencjał rynku zagranicznego.

Ekspertem tematu jest Agnieszka Kapusta  – Trener marketingu – Doradca Google w Programie Firmy Jutra;

Z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w internecie oraz analizą ich efektów. Doświadczenie zdobywała w agencji interaktywnej, a następnie jako freelancer współpracowała z markami z tak różnych branż jak beauty, nieruchomości czy przemysł.

Głęboko wierzy, że analityka i odpowiednie dobrane kanały komunikacji to więcej niż połowa sukcesu. Aktualnie doradca w programie Firmy Jutra.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!


Zapisz się
  • CO:  LifeScience Business Academy – Szerokie Horyzonty: Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?
  • KIEDY:  7 czerwca 2022, 10:00 – 11:00 
  • GDZIE:  online  
  • KOSZT:  bezpłatnie  
Poprzedni artykułInnovat&Match Brokerage Event – poznaj ekspertów, nawiąż relacje
Następny artykułPoznaj inicjatywy w ramach klastrów tematycznych w II filarze programu Horyzont Europa