Jakie są 3 „proste” kroki do stworzenia innowacji produktowej, która w krótkim czasie zdobywa Red Dot Design Award w międzynarodowym konkursie w dziedzinie projektowania produktów, komunikacji i koncepcji projektowych?
- pomysł na innowacyjny produkt
- dopasowana strategia marketingowa
- odpowiednie działania eksportowe
Dzisiejsze Śniadanie Klastra wypełnione było rozmowami o doświadczeniach zdobytych przez firmę BardoMed w ciągu 17 lat działalności. Bartosz Frydrych, Agnieszka Ślęzak i Dominika Czyrnek opowiedzieli nam o tym jakie były początki i skąd wziął się pomysł na produkty związane z drenażem limfatycznym.
Jak powstała marka CarePump i jak obecność na zagranicznych targach przyczyniła się do rozwoju produktu oraz o decydującej roli kompetentnego zespołu. Wyjątkową cechą produktu CarePump jest możliwość obsługi przez osoby niewidzące i słabowidzące.
Dziękujemy za inspirującą dyskusję!
Dla wszystkich, którzy nie mogli dołączyć do nas, lub chcą jeszcze raz posłuchać o czym rozmawialiśmy, nagranie z dzisiejszego Śniadania wkrótce pojawi się na naszym kanale YouTube – zapraszamy do subskrypcji!
Do zobaczenia w najbliższy czwartek!
Więcej o firmie Bardomed oraz oferowanych przez nią usługach znajdziesz w profilu organizacji na Platformie LSOS.
Nadchodzące Śniadanie Klastra
Temat: W stronę Medycyny Spersonalizowanej z firmą Discovery Life Sciences
Data: Czwartek, 21 marca 2024,
godz. 9:00 – 10:00
Miejsce: Online