Marketing i promocja, czyli jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody

1028

Moduł trzeci Akademii LifeScience Startup dotyczy tematu marketingu i promocji – tego, jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody.

Wtorek, 5 października 2021, online, od 16:00 do 20:00. Wydarzenie bezpłatne. Obowiązuje rejestracja

Marketing to nie wszystko, ale bez marketingu wszystko na nic – powiedziałby Konfucjusz, (gdyby doradzał przedsiębiorcom). Tylko skuteczna i efektywna strategia marketingu, promocji i sprzedaży przyczyni się do pozyskania środków na dalszy rozwój. Strategię trzeba dobrze przygotować, podzielić na etapy i role, dopasować do okoliczności, wykorzystać okazje. Najpierw odpalić produkt na rynku – to zadanie podobne do wystrzelenie rakiety: zawsze istnieje element niepewności czy poleci. Jak zapewnić, aby nowy, praktycznie nieznany produkt został zauważony?

Czy wszyscy jednakowo chętnie kupują innowacje? Na pewno nie!  Jak przekonać o korzyściach nowego rozwiązania opornych na nowości? Czy wykorzystać zapał entuzjastów innowacji czy ciekawość ostrożnych? Nawet najbardziej innowacyjny produkt musi zostać sprzedany, a sposób przygotowania i realizacji tego procesu zadecyduje o długoterminowym sukcesie Twojego StartUp’u. Właściwą i ostateczną miarą sukcesu innowacyjnego biznesu są stałe przychody ze sprzedaży produktów. 

W Akademii podpowiadamy, jak się zorganizować, aby to osiągnąć. Pokazujemy również, jak wykorzystać nowoczesne technologie wspierające marketing i sprzedaż!

W trakcie warsztatu dowiesz się m.in:

  • Dlaczego Twój biznes potrzebuje strategii sprzedaży? 
  • Jak powinna wyglądać organizacja i proces sprzedaży w Twojej firmie? 
  • Jak  prawidłowy marketing może wspierać sprzedaż w firmie? 
  • Jak skutecznie generować stałe przychody ze sprzedaży? 
  • Jakie są nowoczesne technologie wspierające sprzedaż i marketing? 

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Masz pomysł na biznes 
  • Prowadzisz biznes i chcesz poprawić proces sprzedaży 
  • Chcesz nauczyć się poprawnego podejścia do zagadnienia 
  • Zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów 
  • Chcesz mieć świadomość najczęściej popełnianych błędów i wiedzę jak ich unikać 

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!

Ekspertem tematu jest Jacek Kotarbiński  – Ekonomista, marketer, rynkolog, doktor ekonomii i finansów, inżynier. Uznany autorytet, strateg, międzynarodowy ekspert w zakresie marketingu, zarządzania marką, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku skutecznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju konkurencyjności. Autor „Sztuki Rynkologii” i tryptyku „Sztuka Marketingu”, „50 praw marketingu Kotarbińskiego”, „Marki 5.0”. Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Wykładowca uczelni wyższych na studiach MBA. Pomysłodawca i twórca fanpage „Bareizmy Wiecznie Żywe”. Autor Bloga o Sztuce Marketingu kotarbinski.com. 

Warsztaty „Marketing i promocja czyli jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody?odbędą się 5 października w godzinach od 16:00 do 20:00. Akademia LifeScience Startup prowadzona jest w całości online, za pośrednictwem platformy Zoom. Zapraszamy do rejestracji. Wydarzenie jest bezpłatne.

Zapisz się

Na wszystkie wydarzenia dostępny jest ten sam formularz rejestracyjny. wystarczy zarejestrować się raz. Zainteresowani uczestnicy otrzymają certyfikaty będące potwierdzeniem nabytej wiedzy.

Wszystkie wydarzenia znajdziecie na stronie głównej www.lifescience.pl


Akademia LifeScience StartUp organizowana jest przy finansowym wsparciu Województwa Małopolskiego.

NASTĘPNY WARSZTAT:

Poprzedni artykułPitch Deck, czyli jak sformułować i przedstawić pomysł na biznes
Następny artykułFinansowanie rozwoju, czyli jak pozyskać fundusze na start i kolejne etapy rozwoju biznesu