
W odpowiedzi na Wasze duże zainteresowanie kontynuujemy cykl szkoleń w ramach LifeScience Business Academy, organizowanych we współpracy z Google Firmy Jutra. Kolejne ze spotkań już 7 czerwca!
W trakcie ostatniego spotkania omówione zostały sposoby związane z pozyskiwaniem klientów zagranicznych oraz narzędzia do analizy potencjalnych rynków docelowych. W nadchodzącym szkoleniu rozszerzamy ten wątek o kolejne sposoby pozyskiwania klientów za pośrednictwem internetu.
Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
- jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;
- co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas działań;
- co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą;
- jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę;
- jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać.
Najbliższe ze spotkań już 7 czerwca o godzinie 10:00.
Szkolenie jest bezpłatne. Zarejestruj swój udział!
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców, jak również wszystkich zainteresowanych efektywnym rozwojem działalności gospodarczej.
Biorąc udział w spotkaniu dowiesz się m.in. jak rozwinąć swoją firmę z wykorzystaniem nowych technologii oraz internetu. Zaprezentujemy na przykładach narzędzia i praktyki, dzięki którym zwiększysz szanse na znalezienie twojej oferty przez potencjalnych klientów.
W trakcie spotkania skoncentrujemy się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają poznać potencjał rynku zagranicznego.

Ekspertem tematu jest Agnieszka Kapusta – Trener marketingu – Doradca Google w Programie Firmy Jutra;
Z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w internecie oraz analizą ich efektów. Doświadczenie zdobywała w agencji interaktywnej, a następnie jako freelancer współpracowała z markami z tak różnych branż jak beauty, nieruchomości czy przemysł.
Głęboko wierzy, że analityka i odpowiednie dobrane kanały komunikacji to więcej niż połowa sukcesu. Aktualnie doradca w programie Firmy Jutra.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!
- CO: LifeScience Business Academy – Szerokie Horyzonty: Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?
- KIEDY: 7 czerwca 2022, 10:00 – 11:00
- GDZIE: online
- KOSZT: bezpłatnie