Social Media – czyli gdzie i po co być obecnym

1361

27 Października zapraszamy na przedostatnie, czwarte z cyklu szkolenie w ramach LifeScience Business Academy. Tym razem ponownie spotkamy się z Anną Ledwoń by odpowiedzieć na pytanie „gdzie i po co być obecnym?”.

Moduł czwarty LifeScience Business Academy dotyczy social mediów, czyli ukazuje gdzie i po co zamieszczać informacje o sobie oraz jak to poprawnie robić.

Bez względu na to, czy posiadasz małą firmę, jednoosobową działalność, czy dużą spółkę promocja marki w social media jest ogromną szansą! Obecnie  to właśnie ten typ reklamy staje się tak powszechny, że nie powinno się przechodzić obok niego obojętnie. 

Nadchodzące spotkanie pomoże w  tworzeniu kluczowego przekazu a także pomoże w  poznaniu narzędzi, które ułatwiają pracę nad strategią komunikacji w social mediach firmy, usługi bądź produktu. 

Warsztaty z Social Media już 27 października o godzinie 10:00.
Bezpłatnie & Online. Zarejestruj swój udział!

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • nauczą się korzystania ze statystyk i opracowań na temat SM
  • dowiedzą się jak dobrać odpowiednie kanały komunikacji dla swojej marki
  • nauczą się analizowania i mierzenia działań własnych i konkurencji 
  • dowiedzą się jak dobierać cele w duchu SMART oraz jak tworzyć persony
  • dowiedzą się jak tworzyć plany działania i budżet,
  • dowiedzą się jak dokonywać pomiarów efektów i raportowania

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli: 

  • Chcesz poznać najpopularniejsze social media 2022 roku
  • Chcesz nauczyć się jak przygotować strategię w social mediach – w tym odpowiednio wybierać grupę odbiorców oraz kanałów komunikacji
  • Chcesz nauczyć się jak komunikować się w social mediach – jak organizować działania oraz tworzyć kampanie.

Szkolenie poprowadzi:

Anna Ledwoń – Co-founder & Creative, Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!

  • CO:  Social Media – czyli gdzie i po co być obecnym (4/5)
  • KIEDY:  27 października 2022, 10:00 – 14:00 
  • GDZIE:  online  
  • KOSZT:  bezpłatnie  

Zapisy już otwarte – weź udział w pełnym cyklu. Ilość miejsc ograniczona!
29.09 – 10.11.2022, Online, Bezpłatnie

LifeScience Business Academy prowadzona jest w całości online. Zachęcamy do udziału we wszystkich wydarzeniach, które składają się na spójny program szkoleniowy. Na wszystkie warsztaty dostępny jest ten sam formularz rejestracyjny. Wystarczy zarejestrować się raz. Wydarzenie jest bezpłatne.

Zadanie publiczne pn. Cykl warsztatów „LifeScience Business Academy”, finansowane ze środków Województwa Małopolskiego pochodzących z obszaru „Działalność wspomagająca rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości” p.n. „Małopolska – tu technologia staje się biznesem”.

Poprzedni artykułUzyskaj stypendium na rozwój kompetencji z zakresu AI
Następny artykułCyfrowa Platforma Współpracy – daj się poznać!