niedziela, 2 października 2022

Biznes i nauka razem.

Innowacje dla zdrowia i jakości życia.

LifeScience Business Academy

Cel projektu: Celem projektu jest systematyczne wspieranie społeczności innowatorów z sektora life science w Małopolsce w przygotowaniu i rozwijaniu przedsięwzięć biznesowych opartych na innowacyjnych pomysłach i technologiach, rozwiązujących problemy z zakresu zdrowia i jakości życia. Główną częścią projektu jest cykl 5 spotkań warsztatowych, w ramach których...

Visual Identity – czyli dlaczego spójny przekaz marketingowy jest ważny

Na początek kolejnego cyklu LifeScience Business Academy, przygotowaliśmy temat dotyczący Visual Identity, czyli dlaczego spójność w  przekazie marketingowym jest tak ważna? Spójność przekazu marketingowego to sztuka trudna, dlatego już...

Rusza kolejna odsłona LifeScience Business Academy!

LifeScience Business Academy to cykliczne warsztaty kierowane do społeczności sektora life science. Motywem przewodnim tej edycji jest 5 ważnych obszarów, istotnych dla rozwoju Twojego...

LifeScience Business Academy

Cel projektu: Celem projektu jest systematyczne wspieranie społeczności innowatorów z sektora life science w Małopolsce w przygotowaniu i rozwijaniu przedsięwzięć biznesowych opartych na innowacyjnych pomysłach...

Webwriting – jak pisać do internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować

W ramach cyklu Szerokie Horyzonty - LifeScience Business Academy, zapraszamy na kolejne ze szkoleń realizowanych we współpracy z Google Firmy Jutra. Tym razem będzie...

Kalendarz wydarzeń

paź
10
pon.
2022
Personal Branding – czyli jak Cię widzą tak Cię piszą.
paź 10@10:00 – 14:00
Personal Branding - czyli jak Cię widzą tak Cię piszą.

Personal branding polega na budowaniu własnej marki, poprzez zarządzanie swoim wizerunkiem. Każdy z nas ma markę osobistą, ale nie każdy z buduje ją świadomie. Budując markę osobistą, stworzysz całą historię wokół swojej marki, a ludzie zyskają szersze spojrzenie na Twoją osobę.

paź
20
czw.
2022
Networking – czyli jakimi metodami pozyskiwać zainteresowanie
paź 20@10:00 – 14:00
Networking - czyli jakimi metodami pozyskiwać zainteresowanie

Networking i odpowiednia komunikacja to sukces dobrze zapowiadającej się firmy. W prowadzeniu swojego biznesu bardzo ważne jest zbudowanie sieci kontaktów z partnerami, kontrahentami biznesowymi, czy klientami. Jednak jak to zrobić aby wzbudzić zainteresowanie i dać się zapamiętać na dłużej?

paź
27
czw.
2022
Social Media – czyli gdzie i po co być obecnym.
paź 27@10:00 – 14:00
Social Media - czyli gdzie i po co być obecnym.

Bez względu na to, czy posiadasz małą firmę, jednoosobową działalność, czy dużą spółkę promocja marki w social media jest ogromną szansą! naucz się tworzyć kluczowy przekaz i poznaj narzędzia, które ułatwiają pracę nad strategią komunikacji w social mediach firmy, usługi bądź produktu.

lis
3
czw.
2022
Cooperation – czyli jak efektywnie wykorzystać sieci współpracy dla rozwoju.
lis 3@10:30 – 14:30
Cooperation - czyli jak efektywnie wykorzystać sieci współpracy dla rozwoju.

Innowacyjne projekty i przedsięwzięcia biznesowe w sektorze lifescience, muszą korzystać z niezbędnych dla rozwoju zasobów, które często istnieją poza organizacją. Skuteczne korzystanie z takich zasobów, o ile tylko istnieją, nie jest łatwe i zależy od szeregu czynników, w tym posiadania odpowiednich kompetencji, czy odpowiedniej strategii.  

Zadanie publiczne pn. Cykl warsztatów „LifeScience Business Academy”, finansowane ze środków Województwa Małopolskiego pochodzących z obszaru „Działalność wspomagająca rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości” p.n. „Małopolska – tu technologia staje się biznesem”.

Koordynator projektu

Fundacja Klaster LifeScience Kraków
Klaster LifeScience Kraków

Budżet projektu

Budżet projektu: 25.000zł

Czas trwania projektu

1.05. – 31.12.2022

Moduły