Marketing i sprzedaż, czyli jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody?

1506

Masz pomysł na biznes ale nie wiesz jak go zrealizować? Marzy Ci się otworzenie swojej firmy ale nie wiesz jak ją sformułować? Sprawdź nasz nowy projekt Akademia LifeScience Startup i zyskaj wiedzę i doświadczenie, które pomogą Ci uruchomić Twój pierwszy biznes.

Najbliższe warsztaty: Marketing i sprzedaż, czyli jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody?

Środa, 18 listopada 2020, online, od 16:00 do 18:00. Wydarzenie bezpłatne. Obowiązuje rejestracja. Zarejestruj się

W trakcie warsztatu dowiesz się m.in:

  • Dlaczego Twój biznes potrzebuje strategii sprzedaży?
  • Jak powinna wyglądać organizacja i proces sprzedaży w Twojej firmie?
  • Jak skutecznie generować stałe przychody ze sprzedaży?
  • Jakie są nowoczesne technologie wspierające sprzedaż i marketing?

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

  • Masz pomysł na biznes ale nie wiesz co z nim zrobić
  • Chcesz przekonać do siebie inwestorów i partnerów
  • Chcesz nauczyć się prawidłowego podejścia do zagadnienia
  • Chcesz przedstawić logiczny i zrozumiały plan
  • Chcesz mieć świadomość najczęściej popełnianych błędów i wiedzę jak ich unikać

Zobacz filmik promujący warsztaty.

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszego Eksperta, wykorzystaj możliwość bezpośredniego zadawania pytań!

Ekspertem tematu jest Agnieszka Grostal – Posiada 20-letnie doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży. Zarządzała sprzedażą kompleksowych rozwiązań dla wszystkich segmentów B2B dla sektora bankowego (Citibank, ING Bank, BBL Asset Management). Obszary jej kompetencji to: tworzenie strategii sprzedaży, modelowanie i optymalizacja procesu sprzedaży, wprowadzanie produktów na rynki, tworzenie standardów sprzedaży, organizacja i tworzenie działów handlowych, zarządzanie relacjami z klientami.
Zarządzała budżetem sprzedaży wynoszącym ponad 200 milionów dolarów i ogólnopolską̨ siecią̨ sprzedaży produktów finansowych dla wszystkich segmentów klientów B2B. Kierowała ponad 60- osobowym zespołem doradców. W ciągu kilkunastu lat stworzyła, wdrożyła i zrealizowała skomplikowane strategie sprzedaży dla ponad 15 przedsiębiorstw. Pomogły one podnieść wyniki sprzedaży nawet o 40%. Uczy jak optymalizować procesy sprzedaży, budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami, w jaki sposób zapewnić im profesjonalną obsługę, a także jak zatrudniać sprzedawców oraz rozwijać ich talenty.

Warsztaty „Marketing i sprzedaż, czyli jak zdefiniować i wdrażać strategie, które zapewnią przychody?odbędą się 18 listopada w godzinach od 16:00 do 18:00. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, Akademia LifeScience StartUp prowadzona jest w całości w wersji online, za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Zapraszamy do rejestracji.

Na wszystkie wydarzenia dostępny jest ten sam formularz rejestracyjny. wystarczy zarejestrować się raz. Zainteresowani uczestnicy otrzymają certyfikaty będące potwierdzeniem nabytej wiedzy.

Wszystkie wydarzenia znajdziecie na stronie głównej www.lifescience.pl

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny.

Zapisz się

Akademia LifeScience StartUp organizowana jest przy finansowym wsparciu Województwa Małopolskiego.

Poprzedni artykułRynkowy launch – czyli jak wprowadzić na rynek innowacyjny produkt?
Następny artykułThe region’s innovative potential – BioMałopolska